Insanity™

Co je INSANITY™?
INSANITY™ je původně „domácí“ cvičení, respektive 60ti denní cvičební program společnosti Beachbody, který vymyslel americký fitness trenér Shaun Thompson (Shaun T.). Celý cvičební plán je k dostání na DVD i s 60ti denním rozpisem, kterého se držíte. Po zdolání celého programu máte slíbenou nejlepší postavu a kondici, jakou jste kdy v životě měli:) (a pokud se podíváte na video, není těžké tomu uvěřit, že?:) ).

INSANITY™ je založené na klasickém intervalovém tréninku ale převráceném vzhůru nohama. Klasický intervalový trénink spočívá v tom, že chvíli cvičíte naplno (cca 30sec.) a následně delší dobu odpočíváte (3 -4 minuty). V Insanity® naopak budete 3-4 minuty cvičit naplno a pak si jen 30 sekund odpočinete a cvičíte znovu. V tom spočívá obrovská účinnost INSANITY®!

Jak vypadá lekce INSANITY™?
Lekce začíná zahřátím a následným protažením, aby se předešlo zraněním. Poté následuje hlavní část, která se skládá z několika bloků cvičení, přičemž každý blok obsahuje cca 4 cviky, které se vždy po krátké pouze celkem 3x opakují. Po hlavní části může či nemusí být zahrnuto ještě krátké posilování břišních svalů a na konci samozřejmě nechybí důkladné protažení.

Pro koho je vhodné INSANITY™?
Tento trénink je vhodný jak pro ženy tak pro muže (ano, konečně u nás dostanou šanci i muži:) ), kteří rádi posouvají hranice svých možností a překonávají výzvy! :) Ačkoliv se to nezdá, míra fyzické kondice u INSANITY™ NENÍ důležitá. Každý si totiž volí tempo podle svých možností a tak někdo zvládne jeden cvik během daného časového intervalu zopakovat 20x někdo 5x. Důležité je, že každý ze sebe dostane MAXIMUM a vaše výdrž, fyzická kondice a postava projdou neskutečnými proměnami!

POZOR!Ačkoliv fyzická kondice není překážkou pro návštěvu INSANITY®, zdravotní stav ANO! Cvičení je vhodné pouze pro ZDRAVÉ jedince bez jakýchkoliv zdravotních omezení! Cviky obsahují poskoky, výskoky, otočky, dřepy, kliky, náhlé změny stran či pohybů, prudké pohyby atd.

Co potřebujete na lekce INSANITY™

  • dostatek tekutin (1,5litru)
  • ručník
  • kvalitní pevnou sportovní obuv
  • minimum oblečení (šortky a top bohatě stačí :) )
  • dámy pevnou sportovní podprsenku
  • podložku na závěrečné posilování
  • odhodlání a chuť si dát pořádně do těla

A teď již následuje malá ukázka: